Met Teleservice van C24 is uw onderneming 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar. Onze professionele antwoordservice neemt telefoontjes aan namens uw bedrijf. De medewerkers van C24 geven antwoord op vragen van uw relaties, noteren bestellingen of coördineren storingsmeldingen naar uw servicemonteurs.

Urgente oproepen

Cruciaal voor efficiëntie binnen uw organisatie is een duidelijk onderscheid tussen hulpbehoevende oproepen en telefoontjes die op een later tijdstip kunnen worden afgehandeld. Daarnaast filteren onze medewerkers de inkomende storingsmeldingen. Is een melding urgent dan zullen wij een monteur inplannen en aansturen. Van alle afgehandelde meldingen ontvangt u een overzichtelijke rapportage per fax of e-mail.

C24 Teleservice neemt alle telefoontjes aan met uw bedrijfsnaam. Dit gebeurt aan de hand van een vooraf overeengekomen protocol dat voldoet aan de specifieke wensen van uw onderneming. Belangrijk punt in onze methodiek is dat u zelf te allen tijde de laatste wijzigingen kunt aanpassen zodat u ons 24 uur per dag 365 dagen per jaar zelf kunt aansturen en voorzien van uw laatste wensen.

Tot onze opdrachtgevers horen:

Installatiebedrijven.
Parkeergarages.
Woningbouwcorporaties.
Thuiszorginstellingen.
Vastgoedorganisaties.
Service flats